«Ելք» ստուգատես

Ես Եվան եմ։ Ես շատ եմ սիրում տարբեր տեղեր ճամփորդել։ Ամենաշատը ես սիրում եմ ճամփորդել իմ ընտանիքի հետ։ Նաև ես շատ եմ սիրում դիտել տարբեր ֆիլմեր։ Ես սովորել եմ լողալ։ Եվ ես շատ եմ սիրում նկարել։ Ես կարդացել եմ տարբեր հեքիաթներ։ Ես սիրում եմ պարել և երգել։ Նաև ես շատ եմ սիրում թատրոն դիտել։ Իմ ընկերուհին Ալիսան ինձ սովորեցրել է նկարել։ Ես սովորել եմ շախմատ խաղալ։ Ես շատ եմ սիրում իմ շնիկի հետ խաղալ։ Ես սովորել եմ գունավոր թղթից տարբեր բաներ պատրաստել։ Ես այս տարի ճամփորդել էի Ամերիկա։ Ես շատ եմ սիրում տարբեր բույսեր և ծաղիկներ։ Ես շատ եմ սիրում բոլորին օգնել։ Ես սիրում եմ գրել և կարդալ։ Ես շատ եմ սիրում հեծանիվ վարել։ Ես հոգ եմ տանում ծաղիկների մասին։ Ջրում եմ իրենց և խնամում։ Ես սիրում իմ բլոգում տարբեր նյութեր տեղադրել։ Ես սիրում եմ գեղեցիկ գլխարկներ։ Ես շատ եմ սիրում հեռախոսային խաղեր խաղալ։

Ընթերցանություն՝

Այս տարի մենք շատ հեքիաթներ, բանաստեղծուցյուններ ենք անցել, բայց ամենաշատը ինձ դուր է եկել <<Վագրի վրա մռնչացող տղան>>։ Ինձ այն դուր եկավ որովհետև այն շատ զվարճալի հեքիաթն էր։ Այն մեզ սովորեցնում է հնարամիտ լինել։ Ինքը մտածել էր որ եթե ինքը մռնչա վագրի վրա վագրը իրենից կվախենա։ Սկզբում նա չվախեցավ բայց բայց հետո վախեցավ։ Հետո վագրին դուր եկավ տղան։ Եվ նրանք սկսեցին ընկերություն անել։ Ինձ թվում է որ այդ օրվանից հետո վագրը սկսեց պաշտպանել տղաին։ Ես խորհուրդ կտայի որ իմ բոլոր ընկերներ կարդային այդ հեքիաթը։ Այդ հեքիաթը մեզ սովորեցնում է շատ բաներ։ Օրինակ մենք չպետք է վախենանք սարդից որովհետև մենք իրենից մեծենք 1000 անգամ։ Հեքիաթը շատ հետքրքիր էր։

English

My name is Yeva.

I am nine years old.

I am a schoolgirl.

This year I have learn many new things.

I can speak about seasons, I now months and weekdays.

I can count from one to one thousand.

I can describe me, my friend, my house.

I can tell the exact time.

I know two tense forms:

Present Simple and Present Continuous.

Русский язык

Меня зовут Ева. Я учусь в третьем классе. Мне 9 лет

  1. Расскажите, что вы успели сделать за этот учебный год?
  2. За этот год мы успели выучить много сковоговорок и много стихотворений.
  3. Какие тексты вы прочитали, перечислите несколько текстов.
  4. Мы прочитали тексты “Мой друг”, “Оправдался”, “Класный журнал”, “Ты будешь вести дневник”.
  5. Какие тексты вам понравились?
  6. “Мой друг” и “Класный журнал”.
  7. Какие проекты вы осуществили?
  8. Мы осуществили проекты “Сказки и осенние краски”, “О себе”, “Новогодний проект”
  9. Что вы сделали в рамках этих проектов? Я подготовила аппликации, рассказала сказки.
  10. Какой проект вам понравился больше? Почему? Мне понравились все проекты.
  11. Над какими проектами вы бы хотели работать в следующем году? Мне нравятся все темы.

Մաթեմատիկա՝

Այս տարի շատ հետաքրքիր էր ինձ համար։ Մենք այս տարի սովորել ենք եռանիշ քառանիշ հնգանիշ վեցանիշ թվերի սյունակաձև գումարումը, հանումը, բազմապատկումը, և բաժանումը։ Մենք կատարել ենք ֆայլեր։ Մենք սովորել ենք տարբեր թվերի եռապատիկը քառապատիկը հնգապատիկը և այլն։ Մենք լուծել ենք տարբեր տեսակի խնդիրներ։ Մենք շատ հաճախ ինքնաստուգումներ էինք գրում։ Նաև մենք մասնակցել ենք մաթեմատիկաի ֆլեշմոբներին։

Մարմնակրթություն՝

Ես այս տարի սովորել եմ երկու ականի հեծանիվ վարել, լողալ, մենք ամեն ուրբաթ գնում էինք մամնամարզության, այնտեղ տարբեր խաղեր ենք խաղացել։

Մեդիահմտություն՝

Ես սովորել եմ աշխատել Power Paint ծրագրով, ես սովորել եմ ստեղծել նոր բաժիններ, և ես սովորել եմ այցելել իմ ընկերների բլոգներ։

Իմ աշխատանքները կարող եք տեսնել այստեղ։
Ես իմ բլոգում ունեմ 49 հրապարակում։

Ես և շրջակա աշխարհը՝

Մենք գիտենք որ պետք է աղբը տեսակավորել, օրինակ մեզ պետք է երեք դույլ թղթի թափոնների, ապակու և պլաստիկի։ Մենք գնացել ենք ագարակ այնտեղ տեսել ենք տարբեր կենդանիներ։ Խոսել ենք աստղերի մասին։ Մենք խոսել ենք Համբարձման և Զատիկի ծեսերի մասին։

Կերպարվեստ, տեխնոլոգիա՝

Մենք այս տարի աշխատել ենք օրիգամի մեթոդի վրա։ Մենք աշխատել ենք Power Point ծրագրով։ Հիմա մենք աշխատում ենք Էկո պայուսակների վրա։ Նաև նկարել ենք գուաշով և մատիտներով։

Ճամփորդություն՝

Ես շատ եմ սիրում ճամփորդել։ Ինձ շատ դուր է եկել պաղպաղակի գործարանը։ Որովհետև մենք որ հասանք պաղպաղակի գործարան այնտեղից շատ անուշ հոտ էր գալլիս, Նաև ինձ շատ հետաքրքիր էր նայել թե ինչպես են պաղպաղակ պատրաստում։ Մեզ հյուրասիրեցին պաղպաղակ, որը շատ համեղ էր։

Իմ նյութերը կարողեք տեսնել այստեղ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *