Երրորդ ուսումնական շրջանի հայրենագիտության ինքնաստուգում

Ո՞վ է մեր նախահայրը, ու՞մ դեմ էր մարտնչում։
Մեր նախահայրն էր Հայքը։
Ի՞նչ է առասպելը։
Ի՞նչ առասպելներ ես հիշում։
Առասպելը դա լեգենդ է, և ոչ իրական պատմություն։
Ո՞ վ է հայոց դիցարանի հայր Աստվածը։ Էլ ի՞նչ աստվածներ ես հիշում:
Արամարզդը, Աստղիկը, Վահագնը։

Թվարկի’ր Հայաստանի բոլոր մայրաքաղաքները։
Վան, Երևան, Բագարան, Երվանդաշատ, Կարս, Անի դվին, Արտաշատ, Տիգրանակերտ, Վաղարշապատ, Շիրակավան։
Թվարկի’ր ՀՀ մարզերը` մարզկենտրոններով։

Արարատ — Արտաշատ

Արմավիր -Արմավիր

Արագածոտն — Աշտարակ

Լոռի -Վանաձոր

Գեղարքունիք- Գավառ

Շիրակ- Գյումրի

Սյունիք – Կապան

Տավուշ -Իջևան

Վայոց ձոր -Եղեգնաձոր


Ի՞նչ գետեր գիտես, որոնք հոսում են
Հայաստանով։
Արաքս, Ախուրյան, Դեբեդ, Աղստեղ։

Ո՞րն է ամենաերկար գետը։
Ամենաերկար գետը դա Ախուրյան գետն է 186 կմ։
Ո՞ր գետի մասին ես հավաքել տեղեկություն։
Ես հավաքել եմ տեղեկություն Դեբեդ գետի մասին։
Ո՞րն է հայ ժողովրդի էպոսը։
Հայ ժողովրդի Էպոսն է Սասունցի Դավիթը։
Է՞լ ինչպես է այն կոչվում։
Այն կոչվում է Սասնա ծռեր։
Թվարկի’ր քեզ հայտնի հերոսներին։
Սասունցի Դավիթ, Սասնասար – Բաղդասար, Մեծ Մհեր, Փոքր Մհեր։
Ո՞վ է ստեղծել հայոց գիրը, ո՞ր թվականին։
Հայոց գիրը ստեղծել է Մեսրոպ Մաշտոցը, այն ստեղծել է 405 թվականին։
Ո՞ր թվականին մեր երկիրը դարձավ քրիստոնեական։
Մեր երկիր քրիստոնեական դարձավ 301 թվականին։
Ո՞ր արքայի օրոք։
Տրդատ Գ – ի օրոք։
Հայկական ի՞նչ արքայատոհմեր ես հիշում։
Բագրատունիներ, Ռուբինյաններ, Արտաշեսիյաններ։
Ո՞ր հեթանոսական տաճարը պահպանվեց Հայաստանում` քրիստոնեություն ընդունելուց հետո, ո՞ր հեթանոսական տաճարը չավերվեց, պահպանվեց։
Պահպանվել է Գառնու տաճարը։
Տեղադրի’ր երրորդ ուսումնական շրջանի հայրենագիտության հաշվետվությանը հղումը։
Երրորդ ուսումնական շրջանի հաշվետվություն հայրենագիտությունից – Եվա Գասպարյան (edublogs.org)

Քեզ դուր եկա՞վ հայրենագիտության դասընթացը։ Ինչու՞:
Այո ինձ շատ դուր եկավ, որովհետև այստեղ իմ սիրված դասընթացներնեին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *